29.7.10

jag längtar tills framtiden fast jag inte har en aning om vad den bjuder på. jag längtar lite till hösten och så för det blir lite lättare att andas då men jag längtar inte till skolan men ändå gör jag det för jag vill att den ska ta slut. då börjar framtiden och jag vill under det här tredje året komma på vad jag ska göra. kanske inte för all framtid men jag vill komma på vad jag ska göra efter sommar 2011 för jag vill inte vara fast här då. jag vill ha allt nytt. just nu känner jag så. jag vill ha allt nytt även fast det är skrämmande.
jag måste komma på vad jag vill. komma på vem jag är. eller vem jag vill vara. jag vill bli nöjd och så.

eftersom jag inte vet hur det ska gå till för tillfället så är jag glad för att jag har madicken för henne kan jag göra nöjd och glad genom att ta fram kopplet och gå en promenad. så det börjar jag med. nu.

No comments: