4.5.10

vi kommer att dö samtidigt du och jag

vet ni, jag har en liten dröm, jag vill vara en såndär äkta thédrickare. jag vet inte varför, men jag har alltid försökt i olika perioder att bli det. inte för att jag tror det är speciellt bra för tänderna och så men ändå.. jag vill vara en théjunkie helt enkelt. året om. men det är jag inte, hur jag än försöker verkar det som. sadface. det här kan ju låta lite töntigt, sad but true. så njuter extra mycket av att jag dricker det nu när jag har ont i halsen. känner mig lite som en äkta drickare med respekt. eh.

fast jag har hellre en smärtfri hals och noll thédrickande. jobbigt.

men nu ska jag sjunka ner i soffan med en kopp och läsa flickan som lekte med elden. som förresten är så jälla bra!! läjs för fän.

1 comment:

Anonymous said...

kan ni ta med en loka krusbär till mej? (i sotra baggaget, icke tillåtet i lilla)

och de e inte svårt att vara äkta thedrickare..du måste bara hitta ett gott te..jag ska hjälpa dej när ja kommer hem.